Ingatlan360 logo
  • Magánszemélyeknek
  • Közvetítőknek
  • Hirdetésfeladás
  • Árak és hirdetési lehetőségek
  • Mennyit ér az ingatlanom?
  • Ingatlan statisztikák

Kiadó iroda Budapest 6. kerület, Budapest, VI. kerület

Budapest 6. kerület, Budapest, VI. kerület képe
Budapest 6. kerület, Budapest, VI. kerület 2. képe
Budapest 6. kerület, Budapest, VI. kerület 3. képe26
130 E Ft
7 222 Ft / m²
18m2
Alapterület
Szobák száma
nincs megadva
Építés éve
1936
Ingatlan állapota
Felújított
Emelet
3.
Parkolás
Nincs
Légkondicionáló
Nincs
Közös költség
nincs megadva
Fűtés
Gáz (cirkó)
Fal építési anyaga
nincs megadva
Lift
Van
Az ingatlanról:
18 M2-ES, 3. EMELETI, BERENDEZETT IRODA A PODMANICZKY UTCÁBAN

-----
18 M², 3RD FLOOR, FURNISHED OFFICE ON PODMANICZKY STREET
For English please scroll down or search on the English website(s)!
-----

A NYUGATI PÁLYAUDVARTÓL 3 PERC SÉTÁRA, a körúttól 100 méterre, tömegközlekedéssel is könnyen elérhető, tégla építésű, LIFTES ház 3. emeletén kiadó egy 18 m2-es, 4 munkaállomásra kialakított iroda berendezéssel.

Az iroda – az alaprajzon látható módon – egy szomszédos irodán keresztül közelíthető meg.

A további helyiségek bérlőihez alkalmazkodva elsősorban csendes tevékenységet folytató és kevés ügyfélforgalommal működő bérlők számára ajánlom ezt a barátságos, világos, TELJESKÖRŰEN FELÚJÍTOTT, LÉGKONDICIONÁLÓVAL is rendelkező, ragyogó elhelyezkedésű, exkluzív irodahelyiséget.

A bérleti díj magában foglalja a női és férfi mosdók használatán kívül egy teakonyha használatát is.
A TEAKONYHÁBAN beépített hűtőszekrény, mosogatógép, kávéfőzőgép, vízszűrő, vízforraló és mikrohullámú sütő is a bérlők rendelkezésére áll.

Az irodához kapcsolódó ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉG minden hónapban fix 45.000 forint, mely MINDEN, A HASZNÁLATTAL JÁRÓ KÖLTSÉGET FEDEZ: tartalmazza a rezsit, a wifi használatot, a mosdók és konyha, a takarítás díját, a mosdók és a konyha feltöltését, a közös költséget és a riasztó használati díját is egyedi beléptetéssel.

Az irodák bérlői számára lehetőség van egy 8 SZEMÉLYES, TECHNIKÁVAL KORSZERŰEN SZERELT TÁRGYALÓ óradíjas használatára, valamint alkalmankénti nyomtatás, szkennelés és fénymásolás szolgáltatások igénybevételére is.

A bérleti díj és üzemeltetési költség tartalmazza a TÁRGYALÓ HASZNÁLATÁT – előzetes időpontfoglalás alapján – HAVI 10 ÓRA IDŐTARTAMBAN!

Minden helyiség ÁLLÍTHATÓ AUTOMATA ROLETTÁVAL szerelt, így az árnyékolás és a teljes sötétítés is könnyedén, távirányítóval megoldható.

A komplexumnak nincs rögzített nyitvatartási ideje, a leendő BÉRLŐNEK ÖNÁLLÓ BEJÁRÁSA LESZ SAJÁT RIASZTÓKÓDDAL, így a nyitvatartása, irodahasználata teljesen rugalmas lehet.

Vállalkozás számára SZÉKHELYKÉNT, TELEPHELYKÉNT az iroda bejelenthető.

A bérlési idő határozatlan, preferált a minimum 1 éves szerződés. Egy évnél rövidebb bérleti időtartam esetén a kaució nem jár vissza.

Az iroda bérleti díja 130.000/hó, a bérbeadó a bérletet áfamentesen számlázza, így a bérleti díjat áfa nem terheli.
Az üzemeltetési és rezsi költség minden hónapban fix 40.000 forint.
A bérleti díjon és az üzemeltetési költségen kívül más költség a bérlőt nem terheli.

Két havi kaució, azaz 2x170.000 Ft letétele, valamint az első havi bérleti és üzemeltetési díj megfizetése mellett az iroda azonnal használatba vehető.

Bővebb tájékoztatásért és megtekintéshez időpont egyeztetés miatt kérem keressen elérhetőségeimen, a telefont bármikor felveszem, ha mégsem tudom, mindig visszahívom önt és minden levélre válaszolok:

+36 70 63 73 773; parti.aniko@varos.hu

Kiadó további irodahelyiségekért tekintse meg portfóliómat:
https://varos.hu/munkatarsak/parti-aniko#ingatlanok

==========
18 M², 3RD FLOOR, FURNISHED OFFICE ON PODMANICZKY STREET

JUST A 3-MINUTE WALK FROM NYUGATI RAILWAY STATION and 100 meters from the boulevard, this 18 m² furnished office with 4 workstations is available for rent on the 3rd floor of a brick building WITH AN ELEVATOR, easily accessible by public transport.

The office, as shown on the floor plan, can be accessed through a neighboring office.

Primarily suited for tenants engaged in quiet activities with minimal client traffic, I recommend this friendly, bright, FULLY RENOVATED office space, which also has AIR CONDITIONING, an excellent location, and an exclusive setting.

The rental fee includes the use of both male and female restrooms, as well as a kitchenette. The KITCHENETTE is equipped with a built-in refrigerator, dishwasher, coffee machine, water filter, kettle, and microwave, all available to the tenants.

The associated OPERATIONAL COST of the office is a fixed 45,000 HUF per month, which COVERS ALL COSTS RELATED TO USAGE: it includes utilities, Wi-Fi usage, cleaning costs, the supply and maintenance of restrooms and kitchen, common costs, and the alarm system fee with individual access control.

Tenants have the option to rent an 8-PERSON, TECHNICALLY WELL-EQUIPPED MEETING ROOM on an hourly basis, and they can also occasionally access printing, scanning, and photocopying services.

The rental fee and operational cost include the USE OF THE MEETING ROOM – with prior booking – for UP TO 10 HOURS PER MONTH!

Every room is equipped with AUTOMATIC ADJUSTABLE BLINDS, allowing easy control of shading or complete blackout via remote control.

The complex has no fixed opening hours, and the future TENANT WILL HAVE INDEPENDENT ACCESS WITH THEIR OWN ALARM CODE, allowing fully flexible office use and opening hours.

The office can be registered as a HEADQUARTERS or BRANCH for a business.

The rental period is indefinite, with a preferred minimum contract term of 1 year. For rental periods shorter than 1 year, the deposit will not be refunded.

The rental fee is 130,000 HUF/month, and the landlord invoices the rent VAT-free, so there is no VAT added to the rental fee. The operational and utility costs are a fixed 40,000 HUF per month. Beyond the rental fee and operational costs, there are no additional costs for the tenant.

The office can be occupied immediately upon the payment of two months' deposit, i.e., 2x170,000 HUF, along with the first month's rental and operational fees.

For more information and to schedule a visit, please reach out to me through my contacts, I am accessible anytime, if I can’t pick up the phone, I'll always call you back and answer all mail.

+36 70 63 73 773; parti.aniko@varos.hu

For more available office spaces, please check out my portfolio:
https://varos.hu/munkatarsak/parti-aniko#ingatlanok
========== alacsony fenntartás, berendezett, felszerelt, jó közlekedés, közeli belváros, prémium anyagok, új nyílászárók, klíma, riasztó rendszer, új villamoshálózat, napvédő rolók
(További képekért és információkért kérem hívjon!)
18 M², 3RD FLOOR, FURNISHED OFFICE ON PODMANICZKY STREET

JUST A 3-MINUTE WALK FROM NYUGATI RAILWAY STATION and 100 meters from the boulevard, this 18 m² furnished office with 4 workstations is available for rent on the 3rd floor of a brick building WITH AN ELEVATOR, easily accessible by public transport.

The office, as shown on the floor plan, can be accessed through a neighboring office.

Primarily suited for tenants engaged in quiet activities with minimal client traffic, I recommend this friendly, bright, FULLY RENOVATED office space, which also has AIR CONDITIONING, an excellent location, and an exclusive setting.

The rental fee includes the use of both male and female restrooms, as well as a kitchenette. The KITCHENETTE is equipped with a built-in refrigerator, dishwasher, coffee machine, water filter, kettle, and microwave, all available to the tenants.

The associated OPERATIONAL COST of the office is a fixed 45,000 HUF per month, which COVERS ALL COSTS RELATED TO USAGE: it includes utilities, Wi-Fi usage, cleaning costs, the supply and maintenance of restrooms and kitchen, common costs, and the alarm system fee with individual access control.

Tenants have the option to rent an 8-PERSON, TECHNICALLY WELL-EQUIPPED MEETING ROOM on an hourly basis, and they can also occasionally access printing, scanning, and photocopying services.

The rental fee and operational cost include the USE OF THE MEETING ROOM – with prior booking – for UP TO 10 HOURS PER MONTH!

Every room is equipped with AUTOMATIC ADJUSTABLE BLINDS, allowing easy control of shading or complete blackout via remote control.

The complex has no fixed opening hours, and the future TENANT WILL HAVE INDEPENDENT ACCESS WITH THEIR OWN ALARM CODE, allowing fully flexible office use and opening hours.

The office can be registered as a HEADQUARTERS or BRANCH for a business.

The rental period is indefinite, with a preferred minimum contract term of 1 year. For rental periods shorter than 1 year, the deposit will not be refunded.

The rental fee is 130,000 HUF/month, and the landlord invoices the rent VAT-free, so there is no VAT added to the rental fee. The operational and utility costs are a fixed 40,000 HUF per month. Beyond the rental fee and operational costs, there are no additional costs for the tenant.

The office can be occupied immediately upon the payment of two months' deposit, i.e., 2x170,000 HUF, along with the first month's rental and operational fees.

For more information and to schedule a visit, please reach out to me through my contacts, I am accessible anytime, if I can’t pick up the phone, I'll always call you back and answer all mail.

+36 70 63 73 773; parti.aniko@varos.hu

For more available office spaces, please check out my portfolio:
https://varos.hu/munkatarsak/parti-aniko#ingatlanok

Töltsd fel ingatlanhirdetésed ingyenesen!

Ingyenes hirdetésfeladás
Havi több mint egymillió ingatlankereső
Egyszerű és gyors hirdetésfeladás
Hirdetésfeladás
eladó
Parti AnikóIngatlanreferens
+36 70...
iroda logo
Városi IngatlanirodaIroda további hirdetései

Töltsd fel ingatlanhirdetésed ingyenesen!

Ingyenes hirdetésfeladás
Havi több mint egymillió ingatlankereső
Egyszerű és gyors hirdetésfeladás
Hirdetésfeladás