Összeszedtünk néhány gyakori kérdést a számlázással kapcsolatban:
Hogyan értesülök róla, hogy új számlám érkezett?
Új számlája beérkezése esetén automatikus e-mail értesítést küldünk Önnek.
Mi a teendőm a kapott számlával?
Az emailben kapott számlát ki kell nyomtatni, csak így számít hitelesnek. Habár a számla email formájában kerül kiküldésre, annak feldolgozását, tárolását csak nyomtatás után lehet megkezdeni.
Mennyi ideig őrzik meg a számláimat?
A számviteli törvény 169.§ (2) bekezdése a könyvviteli elszámolást alátámasztó számviteli bizonylatok megőrzési idejét legalább 8 évben határozza meg, amely megőrzési idő az elektronikus formában kiállított számlákra is érvényes. A számviteli törvény által előírt 8 évig megőrizzük számláit. Az számlákat felhasználói fiókjába való belépést követően bármikor lementheti számítógépére vagy külső adathordozóra is.
Hogyan tekinthetem meg/töltehetem le számláimat?
Az Ingatlannet.hu-n megrendelt szolgáltatásaihoz kapcsolódó számláit az alábbi módon töltheti le:
Amennyiben nem sikerül megnyitnia a kívánt dokumentumot, töltse le például a www.adobe.com oldalról az Adobe Acrobat Reader programot, telepítse számítógépére, majd próbálja újra!
Hogyan kell megőriznem a számlákat?
A számlákat kinyomtatva kell tárolni, megőrizni. Ugyanakkor fiókjába belépve bármikor letöltheti és lementheti számláit.
Hogyan fizethetem ki a számláimat?
A számlák fizetése többféle módon történhet: banki átutalással vagy banki készpénzes befizetéssel. Bővebben a fizetési tudnivalók oldalán tájékozódhat.